ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ НАВЧАЛЬНОГО SMART-СЕРЕДОВИЩА В КОНТЕКСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ СПЕЦІАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Sykes E. New methods of mobile computing: From smartphones to smart education. TechTrends, 2014. Vol. 58, No. 3. P. 26–37.
Bautista G., Borges F. Smart classrooms: Innovation in formal learning spaces to transform learning experiences. Bulletin of the IEEE technical Committee on learning Technology, 2013. Vol. 15 No. 3. P. 18–21.
Al-Sharhan S. Smart classrooms in the context of technology-enhanced learning (TEL) environments. Transforming Education in the Gulf Region: Emerging Learning Technologies and Innovative Pedagogy for the 21st Century. London, Taylor & Francis, 2016.
Shen F., Ye L., Ma X., & Zhong W. Smart Classroom: An Improved Smart Learning Paradigm for College Education. Advances in Social Science, Education and Humanities Research, vol. 286: 3rd International Seminar on Education Innovation and Economic Management. https://doi.org/10.2991/seiem-18.2019.2.
Zhu Z., Sun Y., and Riezebos P. Introducing the smart education framework: Core elements for successful learning in a digital world. International Journal of Smart Technology and Learning, 2016. Vol. 1 No. 1. P. 53–66.
Huang R., Yang J., and Zheng, L. The components and functions of smart learning environments for easy, engaged and effective learning. International Journal for Educational Media and Technology, 2013. Vol. 7, No. 1. P. 4-14.
Spector J. Smart learning environments: Concepts and issues. Society for Information Technology & Teacher Education International Conference. March, 2016. Association for the Advancement of Computing in Education (AACE). P. 2728–2737.
Hwang G. Definition, framework and research issues of smart learning environments-a context-aware ubiquitous learning perspective. Smart Learning Environments, 2014. Vol. 1, No.1. P. 4.
Koper R. Conditions for effective smart learning environments. Smart Learning Environments, 2014. № 1. С. 1–17.
Lorenzo N., Gallon R. Smart pedagogy for smart learning. Didactics of smart pedagogy, 2019. Springer, Cham. P. 41–69.
Кадемія М., Савчук І. Відкрите Smart-середовище для підготовки вчителів у педагогічних закладах освіти. Смарт-освіта: досвід, реалії, перспективи: монографія. За ред. акад. Р.С. Гуревича. Вінниця: Діло, 2019. 218 С.
Лук’янова Ю., Комарь В. Smart-середовище як складова навчання у ВНЗ. ISC Scientific discoveries: projects, strategies and development. Edinburgh, United Kingdom, 2019. Vol. 2., Р. 91–93.
Zhu Z., Yu M., Riezebos, P. A research framework of smart education. Smart learning environments, 2016. Vol. 3, No. 1, P. 4.
Доброскок І. Концептуальні засади реалізації Smart-освіти у системі відносин університет–школа. Новий Колегiум, 2019. № 2. С. 42-44.
Jeong J., Kim M., Yoo K. A content oriented smart education system based on cloud computing. International Journal of Multimedia and Ubiquitous Engineering, 2013. Vol. 8, No. 6. P. 313-328.
Твердохліб А. Smart Education–нова тенденція у сфері освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2016. №48. С. 236-240.
Кравченя А. Педагогічні програмні засоби в підготовці майбутніх учителів інформатики. Призначення та класифікація. Обрії, 2014. № 1(38). С. 73–75.
Marinoni G., van’t Land H., and Jensen T. The impact of Covid-19 on higher education around the world. IAU Global SurveyReport – 2020. URL: https://www.iau-aiu.net/IMG/pdf/iau_covid19_and_he_survey_report_final_may_2020.pdf
Колот А. та ін. Сфера праці в умовах глобальної соціоекономічної реальності 2020: виклики для України. URL: https://ir.kneu.edu.ua/bitstream/handle/2010/33773/16344.pdf?sequence=1
Коментар Національного банку щодо зміни реального ВВП у III кварталі 2020 року. URL: https://bank.gov.ua/ua/news/all/komentar-natsionalnogo-banku-schodo-zmini-realnogo-vvp-u-iii-kvartali-2020-roku.
Про вищу освіту: Закон України від 23.04.2014 р. № 1556-VII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
Kinshuk Dr., Chen N., Cheng I.-L., Chew S. Evolution is not enough: Revolutionizing current learning environments to smart learning environments. International Journal of Artificial Intelligence in Education, 2016. Vol. 26, No. 2. P. 561–581.