РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНИХ МІЖПРЕДМЕТНИХ ЗВ’ЯЗКІВ НА УРОКАХ РІДНОЇ МОВИ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Савченко О. Дидактика початкової освіти. Київ: Грамота, 2012. 373 с.
Селевко Г.К. Модели интеграции содержания учебных дисциплин. Энциклопедия образовательных технологий: в 2-х т. М.: НИИ образовательных технологий, 2006. Т.1. С. 479−488.
Савченко О. Міжпредметні зв’язки як ресурс реалізації компетентнісного підходу на уроках літературного читання. Український педагогічний журнал, 2017. №2. С. 48–57
Бех І. Інтеграція як освітня перспектива. Початкова школа, 2002. № 5. С. 5–6
Короткий термінологічний словник з педагогіки / укл. С.Г. Мельничук. Кіровоград, 2004. 34 с.
Нова українська школа: порадник для вчителя. Київ: Видавничий дім «Плеяди», 2017. 206 с.
Костюк Н.Т. Об’єктивна зумовленість і діалектика інтеграції сучасного наукового знання. Київ: Вища школа, 1998. 327 с.
Мариновська О. Інтегроване навчання: технологічний аспект. Рідна школа, 2014. № 4–5. С. 33
Большакова І. Особливості реалізації міжпредметної інтеграції змісту навчання на уроках у початковій школі. URL: https://ippo.kubg.edu.ua/wp-content/uploads/2014/05/Болшшакова-ІО..pdf.
Нова українська школа. Міністерство освіти і науки України: офіційний сайт. URL: https://mon.gov.ua/ua/tag/nova-ukrainska-shkola.
Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у загальноосвітніх навчальних закладах у 2016–2017 н. р.: Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 17.08.2016р. № 1/9-437. URL: https://osvita.ua/school/school-ukraine/.
Савченко О.Я. Літературне читання: підручник для 4 класу закл. заг. середньої освіти. Київ: Освіта, 2019. 192 с.
Волощенко О., Козак О., Остапенко Г. Я досліджую світ: підручник інтегрованого курсу для 3 класу (у 2-ох частинах). Київ: Світоч, 2020. 170 с.
Вашуленко М.С., Мельничайко О.І., Васильківська Н.А. Українська мова: підручник для 3 класу. Київ: Освіта, 2019. 192 с.