ПРИЧИНЫ УДИВЛЕНИЯ В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ МАТЕМАТИКЕ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Изард К.Э. Психологи я эмоций. СПб.: Питер, 2012 . 464 с.
Ильин Е.П. Эмоции и чувства, 2-е изд. СПб.: Питер, 2013. 784 с.
Микаелян Г.С. Эстетические основы математического образования: монография. Под общ. ред. Е.А. Лодатко. Ереван-Черкассы, 2019. 220 с.
Микаелян Г.С. Эстетические проявления эмоций удовлетворения в процессе обучения математике. Современные тенденции естественно-математического образования: школа – вуз: материалы VIII Международной научно- практической конференции, 12–13 апреля 2019 г. Соликамск: СГПИ, 2019. С. 167–170.
Микаелян Г.С. Прекрасное в эмоциональных состояниях и математическое образование, Материалы XV Международной научно-практической конференции «Артемовские чтения». Пенза, 2019. C. 123–125.
Микаелян Г.С. Эстетические эмоции в процессе обучения математике. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького. Серія Педагогічні науки, 2020. № 3. C. 176–187.