THE EFFECT OF NEURO LINGUISTIC PROGRAMMING ON LEARNERS’ INTRINSIC MOTIVATION IN THE EFL CLASSROOM
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Fletcher, S. (2000) A role for imagery in mentoring. Career Development International, 5(4/5): 235–243.
Revell, J. & Norman, S. (1999). Handing over: NLP-Based Activities for Language Learning. England: Saffire Press. 144 p.
Kasser, T., Ahuvia, A. (2002). Materialistic Values and Well-Being in Business Students. European Journal of Social Psychology, 32(1): 137–146. doi:10.1002/ejsp.85.
Ready, R. & Burton, K. (2010). Neuro-Linguistic Programming For Dummies, 2nd edition. England: John Wiley & Sons Ltd. 416 p.
Gardner, R.C. & Lambert, W.E. (1972). Motivational variables in second language acquisition. In R.C. Gardner & W. Lambert(eds.). Attitudes and motivation in second language learning. (pp. 119-216). Rowley, MA: Newbury House.
Deci, E.L. & Ryan, R.M. (1985). Intrinsic motivation and self-determination in human behavior. New York, NY: Plenum.
Hardre, P.L. & Reeve, J. (2003). A motivational model of rural students’ intentions to persist in, versus drop out of, high school. Journal of Educational Psychology, 95: 347–356.
Jang, H., Reeve, J. & Deci, E.L. (2010). Engaging students in learning activities: It’s not autonomy support or structure, but autonomy support and structure. Journal of Educational Psychology, 102(3), 588–600.
Skinner, E.A., & Belmont, M.J. (1993). Motivation in the
classroom: Reciprocal effects of teacher behavior and student engagement across the school year. Journal of Educational Psychology, 85: 571–581.
Norton, B. (2000). Identity and language learning: Gender, ethnicity and educational change. Harlow, England: Longman/Pearson Education Limited.
Little, D. (2004). Democracy, discourse and learner autonomy in the foreign language classroom. Utbildning and Demokrati, 13(3): 105–126.
Thornbury, S. (2001). The unbearable lightness of EFL. ELT Journal, 55(4): 391–402.
Carey, J., Churches, R., Hutchinson, G., Jones, J., Tosey, P. (2010). Neuro-linguistic programming and learning: teacher case studies on the impact of NLP in education. In J. West-Burnham (Foreword). CfBT Education Trust: 40 p.
Ushioda, E. (2009). A person-in-context relational view of emergent motivation, self and identity. In Z. Dörnyei and E. Ushioda (eds.) Motivation, language identity and the L2 self (pp. 215–228). Bristol: Multilingual Matters.
Cullen, B., Deacon, B., Backwell, B., Mulvey, S., Roth, I. (2015). Explorations in NLP and Language Teaching. Japan: Standing in Spirit Publications. 118 p.
Oatley, K. (2012). The passionate muse: Exploring emotion in stories. Oxford: Oxford University Press. 224 pages
Maslow, H.A. (2013). Hierarchy of Needs: A Theory of Human Motivation, Start Publishing LLC.
Millrood, R. (2004). The role of NLP in teachers’ classroom discourse. ELT Journal, 58(1): 28–37.
Murray, G. (Ed.), Gao, X., Lamb, T. (2011). Identity, Motivation and Autonomy in Language Learning. Bristol, UK: Multilingual Matters.
Wentzel, R.K. & Miele, B.D. (2016). Handbook of Motivation at School. Routledge. 544 p.