ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ БІОЛОГІЇ ТА ОСНОВ ЗДОРОВ’Я У ЗАКЛАДІ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Про вищу освіту: Закон України 1 липня 2014 року № 1556-VII. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18#Text.
Коренева І.М. Компетентності вчителя біології: погляд крізь освіту для сталого розвитку. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи, 2018. № 62. С.108–113.
Бібік Н.М. Переваги і ризики запровадження компетентнісного підходу в шкільній освіті. Український педагогічний журнал, 2015. № 1. С. 47–58.
Бірюк Л.Я. Формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкових класів в руслі культурологічного підходу. Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки, 2013. №10(4). С. 222–229.
Національна рамка кваліфікацій (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 25 червня 2020 р. № 519). URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1341-2011-%D0%BF#Text.
Descriptors defining levels in the European Qualifications Framework (EQF). URL: https://ec.europa.eu/ploteus/en/content/descriptors-page
Сергієнко Т.В. Компетентнісний підхід до навчання української мови як іноземної в медичних університетах. Український педагогічний журнал , 2017. №2. С. 99–111
Савченко О.П. Розвиток вищої освіти у зарубіжних країнах: концептуальні засади. Наукова скарбниця освіти Донеччини , 2012. № 3. С. 110–113
Шкуропат А.В., Гасюк О.М. Ефективність віртуальних лабораторних практикумів з фізіології людини і тварин у структурі підготовки фахівця-біолога. Інформаційні технології в освіті, 2018. № 1. С. 62–70
Рудишин С.Д., Коренева І.М., & Самілик В.І. Екологічна компетентність як загальна компетентність вчителів природничих дисциплін. Український педагогічний журнал, 2016. № 3. С. 74–83.
Освітньо-професійна програма Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) Херсонського державного університету. URL: https://goo- gl.su/kx47
Захарченко В.М., Луговий В.І., Рашкевич Ю.М., Таланова Ж.В. Розроблення освітніх програм. Методичні рекомендації. Київ, 2014. 120 с.
Головченко І.В. Формування здоров’язбережувальних компетентностей в учасників освітнього процесу. Теоретико- методологічні основи модернізації навчання: компетентнісний підхід: колективна монографія. Херсон, 2020, С. 254–268.
Бондаренко Н.В., Косянчук С.В. Реформування навчальних програм: більше запитань, ніж відповідей. Український педагогічний журнал, 2017. № 2. С. 112–119.
Луговий В.І. Міжнародна стандартна класифікація освіти: галузі освіти та підготовки (засадничий аналіз та алгоритм застосування). Педагогіка і психологія. Вісник НАПН України, 2014. № 3. С. 5–17.