СТУДЕНТСЬКИЙ НАУКОВИЙ ГУРТОК ЯК ПЕРЕДУМОВА РОЗКРИТТЯ НАУКОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДИХ ФАХІВЦІВ СПЕЦІАЛЬНОСТІ «ЛІСОВЕ ГОСПОДАРСТВО»
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Пометун О.І. Дискусія українських педагогів навколо питань запровадження компетентнісного підходу в українській освіті. Компетентнісний підхід у сучасній освіті: світовий досвід та українські перспективи. За заг. ред. О. В. Овчарук. Київ: К.І.С., 2004. 122 с. (бібліотека з освітньої політики).
Совгіра С.В. Теоретико-методичні основи формування екологічного світогляду майбутніх учителів у вищих педагогічних навчальних закладах : дис. … д-ра пед. наук: 13.00.04. Умань, 2009. 571 с.
Плахотнік О.В. Аксіологічні засади екологічної взаємодії суспільства і природи. Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології: теоретичний та науково-методичний часопис, 2010. Т. 2. Вип. 3(38). С. 103–110.
Дяченко Н. Розв’язування педагогічних задач у професійній діяльності викладача педагогіки. URL: https://nadiadyachenko.wordpress.com/2016/05/08.
Аналітичні матеріали за результатами вивчення практичного стану реалізації науково-дослідницької діяльності суб’єктів освітнього процесу в університеті: Рукопис. Київ, Інститут вищої освіти НАПН України, 2015. С. 15.
Дівінська Н.О. Педагогічна майстерність викладача як умова ефективної реалізації викладання в університеті на основі досліджень. Вища освіта України: Теоретичний та науково-методичний часопис, 2015. №3. (Дод. 1: Інтеграція вищої освіти і науки). С.74–78.
Про вищу освіту: Закон України від 1 липня 2014 року № 1556-VII. URL: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/1556-18/page.
Зубченко Л. Студентський науковий гурток – середовище креативної діяльності. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 2013. №8. С. 51–56.
Тітаренко Н.Ю. Педагогічні умови формування дослідницької компетентності студентів. Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис, 2015. №3 (Дод. 1: Інтеграція вищої освіти і науки). С. 243–247.
Фіцула М.М. Педагогіка: навч. посіб. Київ: Академвидав, 2009. 352 c.
Чорнойван Г.П. Кар’єра дослідника в системі вищої освіти України: проблеми та перспективи. Вища освіта України: теоретичний та науково-методичний часопис, 2015. № 2 (Дод. 1: Наука і вища освіта). С. 84–88.
Шумко Б.І., Шульгіна В.В., Федонюк Л.Я. Студентський науковий гурток як шлях підвищення рівня знань за кредитно-модульною системою. Медична освіта, 2013. № 1. С. 81–83.
Ярошенко О.Г., Скиба Ю.А. Індивідуальні науково-дослідні завдання як один із засобів організації навчання через дослідження у вищих навчальних закладах України. Імідж сучасного педагога, 2015. №5(154). С. 149–153.
Сорока М.І. Класифікація рослинності: основні підходи та перспективи розвитку. Український ліс, 2016. Вип. 1. С. 12–28. URL: http://geobot.org.ua/files/publication
Фукарек Ф., Хемпель В., Хюбель Г., Шустер Р. & Сукков М. (1982). Растительный мир Земли. Пер. и предисл. А.Н. Сладкова. Москва: Мир, 1982. Том 2. 184 c.