ПІДГОТОВКА ТА ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ У СТАРШІЙ ШКОЛІ НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Октавія ТАРГОШ

Анотація

Анотація. Формування нових освітніх платформ за останні роки значно вплинуло на системи та організацію навчального процесу. Проект, про який йдеться у статті, використовував ресурси Khan Academy. Розміщені на цій платформі відеоматеріали стали джерелом натхнення для новаторських спроб розробки матеріалів такого типу учнями та студентами.


Незважаючи на те, що Khan Academy працює з 2008 року, досі мало емпіричних досліджень щодо впливу платформи на навчання студентів, когнітивні переваги та розвиток навичок спілкування.


У статті описано односеместровий дидактичний експеримент, проведений у 2021/2022 навчальному році з учнями ІІІ класу загальноосвітньої школи, які навчалися за профільною програмою після 8-річної початкової школи, а також студентами першого курсу математичного факультету педагогічного Університет комісії народної освіти в Кракові.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
ТАРГОШ, О. (2023). ПІДГОТОВКА ТА ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ У СТАРШІЙ ШКОЛІ НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (2), 68–72. https://doi.org/10.31651/2524-2660-2023-2-68-72
Розділ
ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ
Біографія автора

Октавія ТАРГОШ, Педагогічний університет Комісії народної освіти в Кракові

вчителька Першої середньої школи імені Казімєжа Бродзінського в Тарнові

Посилання

Khan, S. (2012). The one world schoolhouse: Education reimagined. New York, NY: Twelve. 272 p.

Mann, B. (2014). The One World Schoolhouse: Education Reimagined by Salman Khan. American Journal of Education, 120: 283–286.

Khan Academy (2023). Retrieved June 12, 2023, from http://www.khanacademy.org/.

Ağirman, N. & Ercoşkun, M. (2022). History of the Flipped Classroom Model and Uses of the Flipped Classroom Concept. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 12: 71–87.

Ouariach, S. & Maha, K. & Mohamed, E. & Khaldi, M. (2023). The Flipped Classroom From Passive Information Absorption to Active Learning. IGI Global: Publisher of Timely Knowledge. Doi: 10.4018/978-1-6684-7275-0.ch015.

Surya, E., Syahputra, E. (2017). Improving High-Level Thinking Skills by Development of Learning PBL Approach on the Learning Mathematics for Senior High School Students. International Education Studies, 10(8): 12–20.

Bhagat, K., Chang, C., Chang, C. (2016). The Impact of the Flipped Classroom on Mathematics Concept Learning in High School. Educational Technology & Society, 19(3): 124–132.

Huxham, M. & Land, R. (2000). Assigning Students in Group Work Projects. Can We Do Better than Random? Innovations In Education & Training International, 37: 17–22.

Lowenthal, P.R., & Moore, R. (2020). Exploring student perceptions of Flipgrid in online courses. Online Learning Journal, 24(4): 28–41.