ПІДГОТОВКА ТА ВИКОРИСТАННЯ ВІДЕОМАТЕРІАЛІВ У СТАРШІЙ ШКОЛІ НА ЗАНЯТТЯХ З МАТЕМАТИКИ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Анотація. Формування нових освітніх платформ за останні роки значно вплинуло на системи та організацію навчального процесу. Проект, про який йдеться у статті, використовував ресурси Khan Academy. Розміщені на цій платформі відеоматеріали стали джерелом натхнення для новаторських спроб розробки матеріалів такого типу учнями та студентами.
Незважаючи на те, що Khan Academy працює з 2008 року, досі мало емпіричних досліджень щодо впливу платформи на навчання студентів, когнітивні переваги та розвиток навичок спілкування.
У статті описано односеместровий дидактичний експеримент, проведений у 2021/2022 навчальному році з учнями ІІІ класу загальноосвітньої школи, які навчалися за профільною програмою після 8-річної початкової школи, а також студентами першого курсу математичного факультету педагогічного Університет комісії народної освіти в Кракові.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Khan, S. (2012). The one world schoolhouse: Education reimagined. New York, NY: Twelve. 272 p.
Mann, B. (2014). The One World Schoolhouse: Education Reimagined by Salman Khan. American Journal of Education, 120: 283–286.
Khan Academy (2023). Retrieved June 12, 2023, from http://www.khanacademy.org/.
Ağirman, N. & Ercoşkun, M. (2022). History of the Flipped Classroom Model and Uses of the Flipped Classroom Concept. Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretim Çalışmaları Dergisi, 12: 71–87.
Ouariach, S. & Maha, K. & Mohamed, E. & Khaldi, M. (2023). The Flipped Classroom From Passive Information Absorption to Active Learning. IGI Global: Publisher of Timely Knowledge. Doi: 10.4018/978-1-6684-7275-0.ch015.
Surya, E., Syahputra, E. (2017). Improving High-Level Thinking Skills by Development of Learning PBL Approach on the Learning Mathematics for Senior High School Students. International Education Studies, 10(8): 12–20.
Bhagat, K., Chang, C., Chang, C. (2016). The Impact of the Flipped Classroom on Mathematics Concept Learning in High School. Educational Technology & Society, 19(3): 124–132.
Huxham, M. & Land, R. (2000). Assigning Students in Group Work Projects. Can We Do Better than Random? Innovations In Education & Training International, 37: 17–22.
Lowenthal, P.R., & Moore, R. (2020). Exploring student perceptions of Flipgrid in online courses. Online Learning Journal, 24(4): 28–41.