УПРОВАДЖЕННЯ CLIL-МЕТОДОЛОГІЇ В ІНШОМОВНІЙ УНІВЕРСИТЕТСЬКІЙ ОСВІТІ: НАПИСАННЯ АНОТАЦІЇ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Анотація. Вступ. У статті представлено методику формування компетенції в академічному письмі у студентів університету спеціалізації Середня освіта. Представлена методика розроблена відповідно до базових принципів CLIL-методології, в якій підкреслюється важливість вироблення у студентів академічних умінь та розвитку іншомовного академічного мовлення.
Метою цієї статті є висвітлити формат та особливості анотації як виду академічного письма та проілюструвати прийоми навчання написання якісних анотацій. Особлива увага приділяється академічним правилам і конвенціям написання анотації. Окрім цього, у статті описуються труднощі, з якими студенти можуть стикнутися під час оволодіння уміннями академічного письма та формування відповідної компетенції.
Результати. У статті детально диференційовано фази та етапи навчання написання анотацій, а також запропоновано релевантну систему вправ, які корелюють з виокремленими етапами (рецептивним, репродуктивним та продуктивним) і містять підготовчі та комунікативні типи вправ, що, своєю чергою, підрозділяються на підтипи, кожен із яких спрямований на розв’язання певних завдань і досягнення конкретних цілей.
Висновки. Досягнення високого рівня шуканої іншомовної компетенції в академічному письмі та відповідних умінь є невід’ємною частиною якісної університетської освіти, що вимагає спеціального навчання і довготривалої методично коректної практики, а також передбачає дотримання традиційних академічних правил і конвенцій.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Myles, J. Second Language Writing and Research: The Writing Process and Error Analysis in Student Texts. Retrieved from http://tesl–ej.org/ej22/a1.html
Nkhobo, I. (2016) Academic Writing Competence: A Study of First – and Fourth Year University of Technology Students. Africa: Academic Publisher. 153 p.
Ball, Ph., Kelly, K. & Clegg, J. (2015). Putting CLIL into Practice. Oxford: OUP. 320 p.
Vovk, O. (2022). CLIL in University Methodological Classrooms. The Unpublished manuscript.
Vovk, O. (2022). Workbook in Academic Writing (for master students majoring in Linguistic Fields and Bilingual Education). Cherkasy: Nechytailo O. 168 p.
Wilkes, J. Godwin, J., Gurney L. (2015) Developing Information Literacy and Academic Writing Skills. Australian Academic & Research Libraries (46). № 3. P. 164–175.
Doyle. S. (2013) Summary Writing Notes. Writing for Government. Retrieved from https://web.uvic.ca/~sdoyle/E302/Notes/SummaryNotes.html
Bauer, C.R. (2006) Guidelines for Using In-text Citations in a Summary. Retrieved from http://academics.smcvt.edu/cbauer-ramazani/AEP/EN104/summary.htm
Vovk, O.I. (2019) Communicative and Cognitive Methodology of Teaching English. Cherkasy: Nechytailo O. 381 p.
10Rockowitz A.C. (2017) Guidelines for Writing a Summary. Hunter College. Retrieved from http://www.hunter.cuny.edu/rwc/handouts/thewritingpocess1/invention/GuidelinesforWritingaSummary/
Writing a Summary of an Article (2017) Randolph Community College Library. Retrieved from http://libguides.randolph.edu/summaries/summary
Johns, M. (1985) Summary Protocols of “Unprepared” and “Adept” University Students: Replications and Distortions of the Original. Language Learning, 35: 495–517.
Vovk, O.I. (2013) Communicative and Cognitive Competence of Students of Linguistic Fields: A New Educational Paradigm. Cherkasy: Chabanenko Yu. 500 p.
Evans, V., Evans, L. (2006) Upstream Advanced C1: Student’s Book. UK: Express Publishing. 256 p.
Tardy, C. M. (2010) Writing for the World: Wikipedia as an Introduction to Academic Writing. English Teaching Forum, 1: 12–27.
Bennette, C. (2014) Common Mistakes to Avoid When Writing an Academic Essay ProWritingAid. Retrieved from https://prowritingaid.com/art/279/Common-Mistakes-to-Avoid-WhenWritingan-Academic-Essay.aspx
Academic Writing: Some Common Problems (2007). Monash University Library. Retrieved from http://www.monash.edu.au/lls/llonline/writing/general/academic/7.xml
Wellington, J. & Osborne, J. (2001). Language and literacy in science education. Open University Press Buckingham Philadelphia. 15 p.
Koltai A. (2015) Essential Academic Writing Examples and Phrases. My English Teacher Blog. Retrieved from https://www.myenglishteacher.eu/blog/academic-writing-examples-and-phrases/
How to Write a Critical Analysis (2016) WikiHow. URL: https://www.wikihow.com/Write-a-Critical-Analysis