ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАТИЧНО-ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Статтю присвячено аналізу доцільності використання інформатично-цифрових технологій у процесі вивчення іноземних мов. Охарактеризовано інформатично-цифрові технології.
Проаналізовано погляди педагогів на досліджувану проблему, розкрито методику роботи зінформатично-цифровими технологми технологіями на уроках іноземної мови, зокрема німецької.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Бєлова В.В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчальному процесі зво в умовах пандемії. Використання дистанційних освітніх технологій у викладанні іноземних мов, 2022. С. 12–14.
Близнюк Л.М., Козак А.В., Шостак У.В. Вивчення іноземної мови в часи пандемії: криза чи шанс. Інноваційна педагогіка, 2021. № 38. С. 102–105.
Використання інформаційно-комунікаційних технологій нa уроках іноземної мови: тематичний збірник праць / упоряд. А.А. Волосюк; за заг. редакцією А.О. Лавренчука. Рівне: РОІППО, 2013. 29 с.
Інтерактивні прийоми у вивченні німецької мови / упоряд. Л. Горбач. Київ: Шкільний світ, 2011. 128 с.
Близнюк Л.М., Трушковська А.Д. Традиційний та дигітальний підходи до вивчення німецької лексики: методи та особливості. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 2022. № 82. С. 150–154. URL: https://evnuir.vnu.edu.ua/bitstream/123456789/20746/1/26.pdf
Трушковська А.Д., Близнюк Л.М. Основи роботи з лексикою на уроках німецької мови: традиційний та дигітальний підходи. Сучасні тенденції розвитку лінгвістики та лінгводидактики: матеріали IIІ Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 11 трав. 2022 р. Рівне, 2022. C. 150–154.
Hubackova S. E-learning in English and German language teaching. Procedia – Social and Behavioral Sciences, 2015. Issue 199. P. 525–529. URL: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.07.542.
Rösler D., Würfell N. Lernmaterialien und Medien 5. München: Klett, 2014. 189 S.