ВПРОВАДЖЕННЯ ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ СЕРЕД СТУДЕНТІВ -МЕДИКІВ НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТУ «УКРАЇНСЬКА МОВА (ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ)»
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У статті подано розробки та застосування різних видів активних методів та інтерактивних технологій навчання. З’ясовано, що при при використанні інтерактивних технологій переважають такі форми групової навчальної діяльності, як парна робота, робота в трійках, малих групах. Проаналізовано фактори, що опосередковують рівень успішності спільної діяльності в умовах спілкування. У статті підкреслено, що робота в парах може використовуватись для досягнення будь-якої дидактичної мети: засвоєння, закріплення, перевірки знань тощо. Розглянуто наукові джерела з проблеми дослідження. Вказано, що стосунки між викладачем та студентами набувають характеру співпраці, тому що викладач безпосередньо втручається у роботу груп тільки в тому разі, якщо у тих виникають запитання і вони самі звертаються за допомогою до нього. Зазначено можливі варіанти організації роботи малих груп студентів- медиків на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням).
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Іванова С. Застосування активних методів навчання у ВНЗ. Інтернет-Освіта-Наука (ІОН-2016): X Міжнародна науково-практична конференція 11–14 жовтня 2016 р., Вінниця. Вінниця: ВНТУ, 2016. С. 203–205. URL: http://ir.lib.vntu.edu.ua/bitstream/handle/123456789/13367/203-205.pdf
Варакута О. М. Технологія групової форми організації навчальної діяльності студентів на практичних заняттях з географії. Початкова школа, 1999. №10. С. 53–56. URL: http://ekhsuir.kspu.edu/bitstream/handle/123456789/5580/
Карбованець О.І. Групова форма організації навчання студентів медичних спеціальностей з мікробіології. Науковий вісник Ужгородського національного університету. Серія “Педагогіка, соціальна робота“, 2013. Вип. 27. С. 64–67. URL: https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/bitstream/lib/1833/1.pdf
Баталова А.Б., Річкаль Н.М. Організація роботи в малих групах на прикладі вивчення предмету "Прикладна математика". Вісник Сумського національного аграрного університету. Серія: Механізація та автоматизація виробничих процесів. 2017. Вип. 10. С. 149–152. URL: http://repo.snau.edu.ua/bitstream/123456789/6440/1/31.pdf
Ситнік Т.І. Організація роботи в малих групах майбутніх медичних сестер на заняттях дисциплін гуманітарного циклу. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 5. Педагогічні науки: реалії та перспективи, 2022. Вип. 90. С. 123–127.
Пометун О.І., Пироженко Л.В. Інтерактивні технології навчання: теорія, практика, досвід. Київ: А.П.Н., 2002.- 134 с.
Карплюк С.О. Групова форма організації навчальної діяльності студентів природничо-математичних дисциплін. Актуальні проблеми математики та методики її викладання: Збірник наукових праць [Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка], 2007. С. 29–34.
Кравченко І . Індивідуальна і групова форми навчання у вихованні студентів. Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г Короленка. Серія педагогічні науки, 2006. Вип. 6(53). С. 205–209.