УПРОВАДЖЕННЯ РІЗНИХ ФОРМ ТА МЕТОДІВ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПРИ ВИКЛАДАННІ БІОЛОГІЇ І ЕКОЛОГІЇ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
Проаналізовано сутність, значення та принципи самостійної роботи. Окреслено підходи до класифікації форм і методів самостійної роботи під час організації освітнього процесу.
Схарактеризовано особливості упровадження різних форм та методів самостійної роботи при вивченні біології і екології з використанням сучасних інноваційних технологій та різних сервісів.
Наголошено на доцільності розроблення та осучаснення різних методів самостійної роботи при вивченні біології і екології.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Шипокіна В.О., Дефорж Г. В. Застосування самостійної роботи учнів у процесі вивчення біології в закладах загальної середньої освіти. Наукові записки молодих учених, 2022. № 9. URL: https://phm.cuspu.edu.ua/ojs/index.php/SNYS/article/view/1930
Коваль В.С. Самостійна робота учнів на уроках біології як один із шляхів самореалізації та всебічного розвитку особистості: досвід роботи. Рівне, 2019. 103 с.
Городиська А.В. Форми роботи та засоби навчання для самостійного опрацювання іншомовного матеріалу: робота на здобуття кваліфікаційного рівня бакалавра: 035 – філологія. Суми, 2020. 31 с.
Рогуля В.О., Підлужна С.А. Самостійна робота студентів як основа сучасної освіти. Інноваційні технології в організації самостійної роботи студентів медичних освітніх закладів: матеріали науково-практичної конференції з міжнародною участю (Полтава, 23 бер. 2017 р.). Полтава, 2017. С. 136–137.
Михайленко І.О. Активізація самостійної роботи здобувачів освіти на уроках історії: методична розробка. Київ, 2022. 31 с.
Козаков В.А. Самостійна робота студентів як дидактична проблема. Київ: НМК ВО, 1990. 62 с.
Луценко В.В. Формування творчої активності майбутнього вчителя музики (дидактичні умови). URL: http://eprints.zu.edu.ua/1195/1/05lvvmvm.pdf
Буряк В.К. Самостійна робота як вид навчальної діяльності школяра. Рідна школа, 2001. № 9. С. 49–51.
Шаров С.В. Поняття самостійної роботи та її ознаки. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: наукова монографія. Харків: ХДАДМ, 2008. № 2. С. 157–159.
Александрова В.В., Білоконь К.С., Савченко А.В. Організація самостійної роботи студентів як засіб творчого розвитку особистості майбутнього фахівця. Актуальні проблеми сучасних лінгвістичних досліджень та застосування інноваційних технологій викладання мов у вищій школі нефілологічного профілю: матеріали міжнар. наук.- практ. конф. (м. Дніпро, 25 жовт. 2018 р.). Дніпро, 2018. C. 6–12. URL: https://er.dduvs.in.ua/bitstream/123456789/3202/1/1.pdf
Пилипчук С.С. Інтеграція природничих наук у проєктній діяльності в 10–11 класах. Київ, 2021. 27 с.
Федоренко В.П. Самостійна робота учнів як спосіб адаптації до професійної діяльності в сучасному світі. Томаківка, 2013. 24 с.
Машкіна В.В. Активні форми самостійної навчальної діяльності студентів-географів. Проблеми безперервної географічної освіти і картографії, 2013. Вип. 18. С. 112–115.
Лемберський О.Ю. Самостійна робота студентів як основа сучасних науково-практичних тенденцій. Імідж сучасного педагога, 2020. Вип. 4 (193). С. 34–38.
Андрієвська І.Ю. Методика організації самостійної роботи студентів І курсу гуманітарних спеціальностей до занять англійської мови. Острог, 2020. 79 с.
Владимирова І.М., Віннік Л.М. Організація самостійної роботи здобувачів вищої освіти у Національному фармацевтичному університеті: методичні рекомендації. Харків, 2017. 36 с.
Ткаченко І. Застосування методів проблемного навчання в процесі вивчення астрономії. Наукові записки. Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти, 2015. Вип. 7. С. 265–270.
Генкал С. Е. Технологія проблемного навчання у профільних класах біологічного спрямування. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології, 2009, № 1. С. 75–84.
Задесенець А.О. Використання інформаційно-комп’ютерних технологій на уроках біології. URL: http://fel2005.dp.ua/docs/blog/03/025.pdf