ФОРМИ ТА МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ З НАДАННЯ ПЕРШОЇ ДОЛІКАРСЬКОЇ ДОПОМОГИ У ПРОВІЗОРІВ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
У запропонованій статті розглянуто ключові питання процесу навчання, форми організації та методи навчального процесу у вищій школі, розглянуті форми та методи навчання у дорослих та обґрунтовано доцільність застосування їх для формування компетентності з надання першої долікарської допомоги у провізорів, використанню методів активного та інтерактивного навчання та впровадженню методів чотирьох кроків, методу позитивної критики та методу постійного оцінювання як способів для набуття моторних навичок, заохочення та мотивування слухачів до навчання.
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – С. 276.
Мартиненко С. М., Хоружа Л. Л. Загальна педагогіка : навчальний посібник. – К.: МАУП, 2002. – с. 46.
Мартинець Л. А. Освіта дорослих : форми та зміст // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – Червень. – № 6. – с. 14-16.
Лук′янова Л. Провідні особливості навчання дорослих. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. – 2009. – Вип.1. – С. 72-80.
Софій Н. З., Кузьменко В. У. Про сто і один метод активного навчання. – К.: Крок за кроком, 2003. – С. 5-8.
Kevin Mackway-Jones., Mike Walker. Pocket Guide to Teaching for Medical Instructors, 2006. – С. 4-49.