ФОРМИ ТА МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ З НАДАННЯ ПЕРШОЇ ДОЛІКАРСЬКОЇ ДОПОМОГИ У ПРОВІЗОРІВ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Михайло Анатолійович Омельчук

Анотація

У запропонованій статті розглянуто ключові питання процесу навчання, форми організації та методи навчального процесу у вищій школі, розглянуті форми та методи навчання у дорослих та обґрунтовано доцільність застосування їх для формування компетентності з надання першої долікарської допомоги у провізорів, використанню методів активного та інтерактивного навчання  та впровадженню методів чотирьох кроків, методу позитивної критики та методу постійного оцінювання як способів для набуття моторних навичок, заохочення та мотивування слухачів до навчання.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
Омельчук, М. А. (2016). ФОРМИ ТА МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТІ З НАДАННЯ ПЕРШОЇ ДОЛІКАРСЬКОЇ ДОПОМОГИ У ПРОВІЗОРІВ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br>Серія: "Педагогічні науки", (6). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/917
Розділ
Статті
Біографія автора

Михайло Анатолійович Омельчук, Національний медичний університет імені О. О. Богомольця

кафедра хірургії, анестезіології та інтенсивної терапії післядипломної освіти, асистент 

Посилання

Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. – К.: Либідь, 1997. – С. 276.

Мартиненко С. М., Хоружа Л. Л. Загальна педагогіка : навчальний посібник. – К.: МАУП, 2002. – с. 46.

Мартинець Л. А. Освіта дорослих : форми та зміст // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2015. – Червень. – № 6. – с. 14-16.

Лук′янова Л. Провідні особливості навчання дорослих. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. – 2009. – Вип.1. – С. 72-80.

Софій Н. З., Кузьменко В. У. Про сто і один метод активного навчання. – К.: Крок за кроком, 2003. – С. 5-8.

Kevin Mackway-Jones., Mike Walker. Pocket Guide to Teaching for Medical Instructors, 2006. – С. 4-49.