ОСВІТНІЙ ПРОСТІР У НАУКОВОМУ ДОРОБКУ Н. В. КАСЯРУМ Й О. П. САВЧЕНКО
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Касярум Н. В. Освітній простір: становлення поняття / Н. В. Касярум // Витоки педагогічної майстерності. ‒ 2013. ‒ Вип. 12. – С. 107 113.
Цимбалару А. Д. Компонентно-структурний аналіз поняття [Електронний ресурс] / А. Д. Цимбалару ; Ін-т педагогіки АПН України. – Режим доступу : http://www.rusnauka.com/20_PRNiT_2007/Pedagogica/23997.doc.htm.
Касярум Н. В. Освітній простір як характеристика сучасної системи освіти [Електронний ресурс] / Н. В. Касярум // Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції розвитку. ‒ 2008. ‒ Вип. 1. – Режим доступу : http://intellect‐invest.org.ua/ukr/pedagog_editions_e‐magazine_pedagogical_ science_arhiv_pn_n1_2008_st_2/.
Касярум Н. В. Освітній простір: становлення поняття / Н. В. Касярум // Витоки педагогічної майстерності. ‒ 2013. ‒ Вип. 12. – С. 107 113.
Савченко О. П. Теорія і практика розвитку вищої педагогічної освіти України в умовах інтеграційних процесів (кінець ХХ ‒ початок ХХІ століття) : дис. ... дра пед. наук : спец. 13.00.01 «Загальна педагогіка та історія педагогіки» / О. П. Савченко ; Черкаський нац. унт ім. Б. Хмельницького. Черкаси, 2013. 500 с.
Савченко О. П. Компетентнісний підхід у сучасній вищій школі [Електронний ресурс] / О. П. Савченко // Педагогічна наука: історія, теорія, практика, тенденції розвитку : Е-журнал. – 2010. – Вип. 3. – С. 16 23. Режим доступу : http://www.intellect-invest.org.ua/pedagog_editions_e-magazine_pedagogical_science_vypuski_n3_2010_st_16/.
Мирончук Н. М. Гуманізація навчання і виховання як стратегічний напрямок діяльності вищої школи / Н. М. Мирончук // Нові технології навчання : зб. наук. пр. – Вінниця Київ, 2014. – Вип. 83. – С. 178‒182.
Савченко О. П. Вища педагогічна освіта України: актуальність інтеграційних процесів / О. П. Савченко // Гуманізація навчально-виховного процесу : зб. наук. праць / [за заг. ред. проф. В. І. Сипченка]. – Слов’янськ : СДПУ, 2012. – Спецвип. 10. – С. 217 224.
Савченко О. П. Розвиток вищої освіти у зарубіжних країнах: концептуальні засади / О. П. Савченко // Наукова скарбниця Донеччини. – 2012. – № 3 (12). – С. 110–113.
Савченко О. П. Проблеми і перспективи міжнародної інтеграції вищої освіти [Електронний ресурс] / О. П. Савченко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного ун-ту. 2012. Ч. 3. С. 273 278. Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpudpu_2012_3_40.