ПІДГОТОВКА УЧНІВ ДО ФОРМУВАННЯ ПЕРСОНАЛЬНОЇ ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАННЯ В СИСТЕМІ СУЧАСНИХ ПОЛІКУЛЬТУРНИХ КОМУНІКАЦІЙ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Grand Challenges: Advance personalized learning // Режим доступу: http://www.engineeringchallenges.org/cms/8996/9127.aspx
Борисов В. Полікультурне освітнє середовище як об’єкт соціально-педагогічного дослідження [Електронний ресурс] / В. Борисов, А. Гризоглазова // Національна бібліотека України ім. В. Вернадського. – Режим доступу: http://archive.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/ gnvp/2011_58_3/25.pdf.
Шляхи формування соціокультурної компетентності майбутніх учителів: колективна монографія / за наук. ред. проф. Бадер В.І. – Київ : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2014. – 310с.
Педагогічна Конституція Європи [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.arpue.org/index.php/uk/chasopys-yevropeiski-pedahohichni-studii/pedahohichnakonstytutsiia-yevropy.
Концепція впровадження медіаосвіти в Україні / Проект. Схвалено постановою Президії Національної академії педагогічних наук України 20 травня 2010 року, протокол № 1–7/6–150.
Борисова С.В. Варіативна модель формування художньо-естетичної культури майбутнього вчителя технологій в процесі вивчення видів декоративно-ужиткового мистецтва / С.В. Борисова // Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць. Випуск LХІІІ. – Слов’янськ: ДДПУ, 2013. – С. 27–33.
Хуторской А.В. Дальтон-план Елены Паркхерст и другие зарубежные системы обучения / Народное образование. – 2012. – №8. – С. 220–229.
Борисов В.В. Теоретико-методологічні засади формування національної самосвідомості учнівської та студентської молоді: дис. … д-ра. пед. наук: 13.00.07 «Теорія і методика виховання» / В.В. Борисов ; Тернопільський національний педагогічний університет ім. В. Гнатюка. – Тернопіль, 2006 – 528 с.
Лісовий В.С. Культура – ідеологія – політика. – К. : Видавництво імені Олени Теліги, 1997. – 352 с.
Перотті А. Виступ на захист полікультурності / А. Перотті [пер. з англ.]. – 1994. – Львів : Кальварія, 2001. – 128 с.