ЗАРОДЖЕННЯ І СТАНОВЛЕННЯ СИСТЕМИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ УЧИТЕЛІВ У ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ
##plugins.themes.bootstrap3.article.main##
Анотація
##plugins.themes.bootstrap3.article.details##
Ця ліцензія дозволяє вільно
- поширювати — копіювати і розповсюджувати матеріал у будь-якому вигляді чи форматі;
- змінювати — реміксувати, трансформувати, і брати матеріал за основу для будь-яких цілей, навіть комерційних
на наступних умовах:
-
зазначення Авторства — має вказуватися автор, розміщуватися посилання на ліцензію та вказуватися чи було внесено зміни до твору. Це може бути зроблено у будь-який розумний спосіб, але так, щоб не створювалося враження стосовно того, що ліцензіар підтримує чи схвалює автора або авторське використання твору;
- без додаткових обмежень — не можуть висуватися додаткові умови або застосовуватися технологічні засоби захисту, що обмежують права інших на дії дозволені ліцензією.
Посилання
Dean, D. Education and Policy in England in the 20th Century / D. Dean, R. Aldrich, − London: Woburn Press, 1991. − 353 p.
Гаргай В. Б. Развитие системы повышения квалификации учителей в Великобритании (конец ХІХ – конец ХХ вв.): дис. … доктора пед. наук / В. Б. Гаргай. – Новосибирск. – 2006. – 379 с.
Asshton, P.M. Teacher Education in the Classroom: Initial and In-service / P.M. Asshton, E.S.Henderson, D.J. Merritt. – London, 1983. – 376 p.
Cantor, L.M. Further education today: A critical review / Leonard M. Cantor & I.F. Roberts. – London: Routledge & Kegan Paul, 1983. – 265 p.
Farcas, S. Professional development for Teachers: The Public View / S. Farcas, W. Friedman. – New York: Public Agenda for National Foundation for the Improvement of Education, 1995. – 264 p.
Lynch, J. Policy and practice in lifelong education / J. Lynch. – Driffield, Nafferton, 1982.-279 p.
Hanley, M. S. The Scope of multicultural Education / Mary Stone Haley: [Electronic resource] // Available online: www.newhorizonts/org/strategies/multicultural/hanley/htm/
Thumbs down for in-service resources. (1994). Times. September 16.