ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН

Main Article Content

Олена Семенівна Казачінер

Abstract

Розглянуто зміст післядипломної освіти як важливий чинник розвитку інклюзивної компетентності сучасного вчителя-філолога. Обґрунтовано необхідність включення інклюзивної компетентності вчителів мов і літератури до складу їхньої професійної компетентності в цілому. Запропоновано зміст інклюзивного складника післядипломної освіти вчителів філологічних дисциплін, зокрема іноземних мов. На рівні перспектив подальшого дослідження проблеми розвитку інклюзивної компетентності вчителів мов і літератури виокремлено роботу з розроблення інклюзивного складника модулів різних тем навчальної програми курсів підвищення кваліфікації вчителів цієї категорії.

Article Details

How to Cite
Казачінер, О. С. (2018). ПІСЛЯДИПЛОМНА ОСВІТА ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК РОЗВИТКУ ІНКЛЮЗИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СУЧАСНОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН. Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University.<Br> Series "Pedagogical Sciences", (4). Retrieved from https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2110
Section
Статті
Author Biography

Олена Семенівна Казачінер, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти»

кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри методики навчання мов і літератури

References

Черкасова С. А. Проблемы психолого-педагогической готовности будущих педагогов-психологов к работе с детьми с проблемами в развитии : материалы V Всероссийской научно-практической конференции [«Психология образования : Психологическое обеспечение «Новой школы»]. – Москва, 2010. – С. 99–100.

Самарцева Е. Г. Профессиональная подготовка будущих педагогов дошкольного образования к осуществлению инклюзивного обучения / Е. Г. Самарцева // Ученые записки Орловского государственного университета. – 2010. – № 1. – С. 329–332.

Сманцер А. П. Подготовка будущих учителей к работе с детьми в условиях инклюзивного образования на основе компетентностного подхода / А. П. Сманцер // Вестник Полоцкого университета. Серия Е. Педагогические науки. – 2010. – № 11. – С. 8–12.

Шумиловская Ю. В. Подготовка будущих учителей к преподаванию технологии лицам с ограниченными возможностями здоровья / Ю. В. Шумиловская // Школа будущего. – 2011. – № 6. – С. 51–57.

Миронова С. Ставлення студентів і педагогів до проблем інклюзивної освіти дітей з порушеннями психофізичного розвитку / С. Миронова, О. Завальнюк // Дефектологія. – 2011. – № 1. – С. 8–12.

Савчук Л. Компетентісний підхід у підвищенні кваліфікації педагогів до запровадження інклюзивної моделі навчання дітей з особливими освітніми потребами / Л. Савчук // Нова пед. думка. – 2010. – № 1. – С. 98–101.

Тищенко Л. Формування гуманних взаємовідносин учителя та учнів в умовах інклюзивного навчання / Л.Тищенко // Нова педагогічна думка. – 2012. – № 2. – С. 161–164.

Прядко Л., Фурман О. Готовність педагога загальноосвітнього навчального закладу до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами як успішний фактор інклюзивного навчання : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [«Формування готовності педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання»]. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://roippo.org.ua/activities/research/ conferenc.php/376/.

Конопацька О. С. Розвиток системи підготовки педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів до роботи в умовах інклюзії : збірник матеріалів Всеукраїнської науково-методичної конференції, присвяченої 97-річчю від дня народження Василя Сухомлинського [«Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання»], (м. Кіровоград, 29–30.09 2015 р. / уклад. О. Е. Жосан. – Кіровоград : Ексклюзив-систем, 2015. – С. 210–215.

Колупаєва А. А. Інклюзивна освіта : реалії та перспективи : монографія / А. А. Колупаєва. – Kиїв : Самміт-Книга, 2009. – 272 с.