МОДЕЛЬ ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї ТА ШКОЛИ В РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ

Main Article Content

Ольга Дмитрівна ВЄТРОВА

Abstract

На підставі аналізу науково-педагогічних джерел, вивчення особливостей професійної підготовки бакалаврів спеціальності «Соціальна педагогіка» розроблено і описано модель підготовки майбутніх соціальних педагогів до взаємодії сім’ї та школи в роботі з обдарованими дітьми молодшого шкільного віку та окреслено педагогічні умови ефективного впровадження даної моделі.

Article Details

How to Cite
ВЄТРОВА, О. Д. (2018). МОДЕЛЬ ТА ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ ДО ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї ТА ШКОЛИ В РОБОТІ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Bulletin of the Cherkasy Bohdan Khmelnytsky National University.<Br> Series "Pedagogical Sciences", (8). Retrieved from https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/2752
Section
Статті
Author Biography

Ольга Дмитрівна ВЄТРОВА, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка

асистент кафедри соціальної педагогіки і соціальної роботи

References

Сидоров В. Н. Профессиональная деятельность социального работника: ролевой поход. Винница: Глобус-пресс, 2006. 408 с.

Карпенко О. Г. Професійна підготовка соціальних працівників в умовах університетської освіти: науково-методичний та організаційно-технологічний аспекти. Монографія. Дрогобич: Коло, 2007 374 с.

Теорії і методи соціальної роботи : підруч. для студентів вищ. навч. закл. / за ред. Т. В. Семигіної, І. І. Миговича. Киїі: Академвидав, 2005, 328 с.

Шевченко Н.Ф. Формування професійної свідомості практичних психологів у системі вищої освіти: дис. … д-ра психол. наук. Київ, 2005. 331 с.

Фалинська З. З. Практична підготовка майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах: дис. … канд. пед. наук. Львівський національний ун-т ім. Івана Франка. Львів, 2006. 284 с.

Гура О. І. Педагогічні умови формування професійних комунікативних якостей соціального педагога: дис. … канд. пед. наук. Харків, 2000. 229 с.

Маркова А. К. Психология профессионализма. М. : Просвещение, 1996. 190 с.

Семиченко В. А. Концепция целостности и ее реализация в профессиональной подготовке будущих учителей: дис. … д-ра психол. наук. Київ, 1992. 432 с.