СУТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ У США ТА ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ

##plugins.themes.bootstrap3.article.main##

Іванна Анатоліївна РУДЕНКО
Оксана Леонідівна ОРЕНДАРЧУК

Анотація

У дослідженні схарактеризовано процес підвищення кваліфікації вчителів у Великій Британії та США як цілеспрямовану систему, яка має свою специфіку і розвивається під впливом чинників різного рівня й масштабу. 

У статті розглянуто систему організації післядипломної педагогічної освіти у Великій Британії та США, проаналізовано сучасні тенденції неперервної освіти педагогів у обох країнах, обґрунтовано форми, зміст, тривалість та частоту заходів підвищення кваліфікації. У статті проаналізовано проблематику організації процесу навчання уже сформованих спеціалістів, умови успішного досягнення усіх запланованих цілей у ході процесу підвищення їх кваліфікації, висвітлено основні цілі процесу підвищення кваліфікації освітян двох країн, виокремлено провідні тенденції неперервної освіти педагогів.

##plugins.themes.bootstrap3.article.details##

Як цитувати
РУДЕНКО, І. А., & ОРЕНДАРЧУК, О. Л. (2020). СУТНІСТЬ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ВЧИТЕЛІВ У США ТА ВЕЛИКІЙ БРИТАНІЇ. Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького.<Br> Серія: "Педагогічні науки", (1). вилучено із https://ped-ejournal.cdu.edu.ua/article/view/56-62
Розділ
Статті
Біографії авторів

Іванна Анатоліївна РУДЕНКО, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидатка педагогічних наук, старша викладачка кафедри іноземних мов

Оксана Леонідівна ОРЕНДАРЧУК, Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького

кандидатка філологічних наук, доцентка кафедри іноземних мов

Посилання

Савенкова И.Э. Сравнительный анализ повыше-ния квалификации учителей в России и в разви-тых зарубежных странах: дисс. … канд. пед. на-ук: 13.00.01 «Общая педагогика, история педагогики и образования». М.: Академия повышения квалификации и переподготовки кадров, 2002. 114 с.

Клясен Н. Післядипломна педагогічна освіта: зарубіжний досвід та сучасна практика. Нова педагогічна думка. 2014. № 2. С. 187–190.

Фрумина Е.Л. Непрерывное образование для педагогов: модели и особенности. Непрерывное образование в политическом и экономическом контекстах. М.: ИС РАН, 2008. С. 274–292.

Fullan M.G. The New Meaning of Educational Change. New York, 2001. 262 р.

Правдивцева Ю.С. Анализ традиционных моде-лей повышения квалификации учителей школ в США. URL: http://www.emissia.org/offline/2014/2123.htm.

Ashby C. Teacher training programs: activities underway to improve teacher training, but infor-mation collected to assess accountability has limitations. Testimony before the subcommittee on 21st century competitiveness, Committee on Education and Workforce, US House of Representatives. Washington, D.C.: U.S. General Accounting Office, 2002. 13 р.

Гладуш В.А. Особливості післядипломної освіти педагогів спеціальних навчально-виховних закла-дів у розвинених країнах Європи. Актуальні пи-тання корекційної освіти. 2012. Вип. 3. С. 46–55.

Кіщенко Ю. Методи викладання і форми оціню-вання у системі підвищення кваліфікації учите-лів Англії та Уельсу. Неперервна професійна освіта: теорія і практика. 2001. Вип. 3. С. 157–167.

Руденко І.А. Порівняльна характеристика проце-су організації педагогічної освіти в зарубіжних країнах (Франція, США, Англія). Вісник Черкаського університету. Серія: Педагогічні науки. Черкаси: Вид-во ЧНУ ім. Б. Хмельницького, 2014. Вип. №28 (321). С. 38–41.

Синенко С.І. Розвиток післядипломної педагогіч-ної освіти в країнах Західної Європи (Англія, Франція, Німеччина): дис. … канд. пед. наук: спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти». Київ: Центральний інститут післядипло-мної педагогічної освіти АПН України, 2002. 183 с.